A legszebb karácsonyi ajándék

2019.01.06

Elmúltak az ünnepek, a csillagszórók füstje talán még az orrunkat csiklandozza, a gyerekek nevetése a fülünkben csilingel, a bejgli íze a szánkban, és a karácsony csillogása talán még felragyog a szürkébb januári hétköznapokon is. A karácsonyi ajándékok már a helyükön vannak; ahová valók: konyhaszekrényben, gardróbban, ékszeres dobozban, gyerekszobában stb. 

De van amelyik a szívünkben marad, még évek múlva is, akkor is, amikor már a tárgyi ajándékok megkoptak, elhasználódtak. Kaptál ilyen ajándékot 2018-ban?

Én igen! Az egyik, egy visszatérő vásárlómtól, Zsanitól, érkezett. Ideidézem a levelét:

Tegnap megérkezett a várva várt molyoló.

Hát mit is mondjak ismét felülmúlta a várakozást. Gyönyörű, egyedi, igényes,szépséges és pont a kis babakezekhez van méretezve. Persze én már kipróbáltam nem bírtam ki, olyan jó ,hogy van ilyen okos szórakoztató,értékes, életkornak megfelelő játék. Már alig várom,hogy meghozza a jézuska Hannusomnak és együtt játszhassunk vele! 

Szerintem a fiúk is irigykedni fognak. A kis -nagy meglepetést pedig nagyon, nagyon és még annál is jobban köszönjük, mesés!!! Bár nem most lesz még, de az oviba biztosan visszük majd!

Azt hiszem, a CSEPPeredőt már örökre a szívembe zártam!"

Kedves Zsani és Hannácska! Köszönöm a levelet, ezt a különleges karácsonyi ajándékot- betettem azok közé az ajándékok közé, amelyeknek a helye a szívben van, és a fényük örök. 

És ha lehet egy kívánságom a jövőre nézve: szeretném, ha minden leendő vásárlóm ennyire meg lenne elégedve CSEPPeredő termékekkel. Ezért fogok dolgozni 2019-ben is! :-)

CSEPPeredo 2017 | Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el