Pici babáknak pihesúly

2017.09.26

Nem is olyan régen egy ikerpárnak adott életet egy édesanya. Nagy megtiszteltetésnak éreztem, hogy a CSEPPeredő termékeket választotta a kicsiknek, hogy puha fészket varázsoljon az ágyacskájukba. Dórával készítettem egy interjút, engedjétek meg, hogy ideidézzem:


"CSEPPredő: Hol és hogyan találtál rá a Cseperedő takarókra? Kinek kereted a termékeket?
Dóra: Születendő iker babáimnak - egy kisfiúnak és egy kislánynak - kerestem egymással harmonizáló, de mégis fiús és lányos kis plédeket. Már évek óta rendelek a Meskáról, ott találtam rá a két kis elefántos takaróra. 


CS: Miben különbözik más babatakaróktól, amiért épp ezekre esett a választásod?
D: Visszafogott színű, harmonikus, nem rikító, de mégis "babás" plédeket szerettem volna nekik, amik kellemes színűek, de egyúttal valamilyen kedves minta is van rajtuk. Fontos volt a jó minőség, a jó ár-érték arány, és különösen megtetszett, hogy pamut a plédek belső oldala, így a bőrükhöz is kíméletes. De a legjobban a kis szeretetreméltó elefánik győztek meg, amint megláttam a mintát, rögtön elmosolyodtam :)


Cs: Hogyan zajlott le a vásárlás?
D: Ahogy a Meskán szokás, megvásároltam a terméket a honlapon és azonnal érkezett egy automatikus üzenet a készítő elérhetőségeivel. Felvettük a kapcsolatot - mind e-mailben, mind pedig a honlapon -, egyeztettük a részleteket és a feladást követően 2 napon belül meg is érkezett a csomag, benne két kis ajándék rongyival a babáimnak :) 


Cs: Mit éreztél, mikor kibontottad a csomagot és először kézbe vetted a termékeket?
D: Magamhoz kellett ölelnem a kis plédeket :) Ezekkel takarom majd be a babáinkat, mikor hozzuk haza őket a kórházból, rögtön ezt a kép jutott eszembe! A plédekhez illő textil játékokat is választottam, ezeket teszem majd melléjük az ülésbe, hogy rögtön kis barátokkal utazhassanak haza.


CS: Hasznosnak találtad az ajándék rongyikat, amit a megrendelt termékekhez kaptál?
D: Abszolút, nézegettem már hasonló rongyikat, amik a színeikkel lekötik a babákat és fejlesztenek is egyúttal.


CS: Mit gondolsz a minőségről és a design-ról?
D: A minőség kiváló, mind a kis textil elefánt játékok, mind a plédek szépen, igényesen vannak megvarrva, nagyon jó a kidolgozásuk. A szép, visszafogott színek és a kellemes, nem túlzó minta kifejezetten beletalált az ízlésembe. 


CS: Szívesen vásárolnál-e a jövőben CSEPPeredő termékeket, és ajánladád-e másoknak?
D: Már ki is néztem néhány újabb terméket, nagyon tetszenek például a babakockák és magamat is el tudnám kényeztetni egy szép nesszeszerrel... Akár szettben, zsepitartóval és babajátékkal kombinálva, hogy a Kicsik se maradjanak azért ki! Már több kismama ismerősömnek is elküldtem a linket, hogy miket találtam. "

Megtiszteltetés volt, Dórának és a babáknak varrni, remélem, egészséggel használják a termékeket! 

Ha szeretnéd tudni, hogyan játsz a babáddal, látogass el ide máskor is, mert jobbnál jobb ötleteket fogok veled megosztani!


CSEPPeredo 2017 | Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el